POST & PAPIER
Gratis verzending vanaf €30
Verzending binnen 48 uur
Papierwaren abonnementen
Sparen voor korting
Gratis cadeauservice

Klachtenregeling

Ben je niet 100% tevreden met de geleverde producten of de service? Ik zoek graag samen met jou naar een passende oplossing. Klanttevredenheid staat bij Post & Papier namelijk voorop. Zolang de klant niet tevreden is, ben ik dit ook niet. Je kunt jouw klacht met omschrijving en eventuele foto’s van het product het beste naar mij mailen. Ik neem vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je een klacht en komen we er onverhoopt niet uit? In eerste instantie kun je dan terecht bij Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling. Indien jouw klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je ook terecht de geschillencommissie via het ODR platform.

Klantenservice

+316 28115573
(bereikbaar per telefoon en what's app) anouk@postenpapier.nl
(antwoord binnen 24 uur)

Twitter @PostenPapier Instagram @postenpapier Facebook PostenPapier Pinterest PostenPapier YouTube Post & Papier

Hulp nodig?
Hulp nodig?
Hi! Welkom bij de chat van Post & Papier. Wat kan ik voor je doen?
Verbinden...
Helaas ben ik momenteel niet aanwezig. Als je jouw vraag of bericht hieronder achterlaat, reageer ik zo snel mogelijk. Ik ben tevens bereikbaar via telefoon, whats app en social media.
Sorry, op het moment ben ik bezig. Probeer het later nog eens of stuur een e-mail.
:
:
:

De informatie die wordt verzameld door dit formulier, is om in contact met jou te komen. Voor meer informatie, raadplaag het privacybeleid.
Heb je vragen en/of opmerkingen? Laat het me weten! Door jouw gegevens in te vullen en het bericht te versturen, ga je akkoord met het privacybeleid.
:
:
De chat sessie is geëndigd.
Was dit gesprek nuttig? Beoordeel deze chat sessie
Goed Slecht