POST & PAPIER
Brievenbuspost vanaf €1,95
Gratis verzending vanaf €30
Verzending binnen 48 uur
Sparen voor korting
Gratis cadeauservice

Veelgestelde vragen

Op deze pagina staan enkele veelgestelde vragen over het assortiment en de webwinkel van Post & Papier weergegeven. Informatie over verzending en betaling, retourneren, sparen voor korting, extra services en klachten staan op aparte pagina’s vermeld. Staat jouw vraag er niet mij? Neem dan contact met mij op.

Er is een product niet meer op voorraad, hoe snel komt het product weer binnen?
Dit hangt af van wanneer ik weer een bestelling kan plaatsen bij de leverancier of drukker.

Worden de prijzen in de webwinkel en in het winkelmandje exclusief of inclusief btw weergegeven?
Alle prijzen worden inclusief btw weergegeven.

Waarom staat er een teller boven een product?
Dit is om aan te geven hoe lang de aanbieding nog duurt. Het geldt dus alleen voor tijdelijke acties! Als een product in de aanbieding is, is hij voordeliger te verkrijgen. Dit zie je aan de teller, de gereduceerde prijs, een badge met ‘tip’ of ‘sale’ en eventueel in de productbeschrijving.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als je een kortingscode hebt, kun je deze invoeren in de winkelwagen. De korting wordt dan automatisch berekend.

Mijn bestelling is nooit/(nog) niet aangekomen nadat het verzendbewijs is gestuurd, wat nu?
Neem even contact met mij op, dan kijken we samen wat er aan de hand is.

Wanneer en waar kan ik mijn bestelde printable downloaden? 
Direct na aankoop via de e-mail die je krijgt ter ontvangst. Heb je een account? Dan kun je jouw printables ook via de website bekijken.

De kleuren op papier verschillen van de kleuren op mijn scherm, hoe kan dit?
De kleuren op het scherm en op papier verschillen altijd iets van elkaar.

Ik heb een eigen (web)winkel, kan ik producten bij Post & Papier inkopen?
Nee. Je kunt wel mijn eigen papiercollectie Nouk-san inkopen.

Ik heb een eigen collectie/lijn, heb je interesse om bij mij in te kopen?
Misschien. Je mag me altijd benaderen of ik geïnteresseerd ben.

Ik wil graag een beoordeling achterlaten over Post & Papier, waar kan dit?
Leuk! Ik ben aangesloten bij WebwinkelKeur. Hier kun je beoordelingen achterlaten. Deze beoordelingen komen via een pop-up in de footer te staan. Alvast bedankt!

Ik wil graag een review schrijven over een product, hoe kan ik dit doen?
Door naar het product te gaan en op de tab ‘review’ te klikken.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, je kunt ook als gast bestellen. Je hebt dan echter geen extra voordelen, zoals het opstellen van een wenslijst en het bekijken van eerdere bestellingen.

Klantenservice

+316 28115573
(bereikbaar per telefoon en what's app) anouk@postenpapier.nl
(antwoord binnen 24 uur)

Twitter @PostenPapier Instagram @postenpapier Facebook PostenPapier Pinterest PostenPapier YouTube Post & Papier

Services van P&P

De waardering van www.postenpapier.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 20 reviews.