Papierwaren abonnement bestellen • POST & PAPIER
POST & PAPIER
Sparen voor korting & cadeaus
Gratis verzending vanaf €30
Papierwaren abonnementen
Gratis cadeauservice
Gepersonaliseerde papierwaren

Papierwaren abonnement bestellen

Krijg iedere maand of twee maanden jouw favoriete papierwaren thuisgestuurd! Neem een abonnement op kaarten, snailmail spullen, journal benodigdheden en/of verpakkingsmaterialen. Ideaal als je graag kaarten verstuurt (of verzamelt), snailmails maakt, een journal bijhoudt en cadeaus inpakt. Door je te abonneren op één of meerdere soorten heb je jouw materialen van jouw hobby voor iedere gebeurtenissen in huis. Een papierwaren abonnement bestellen doe je gemakkelijk bij Post & Papier!

Let op! Abonnementen en producten kunnen niet tegelijkertijd aan de winkelmand worden toegevoegd in verband met het totaalbedrag voor de incasso’s.

Veelgestelde vragen

Ik wil graag meerdere papierwaren abonnementen bestellen. Kan ik besparen op de verzendkosten?
Jazeker! Als er meerdere abonnement in één maand vallen, verzend ik de boxen samen. In overleg krijg je korting op het bedrag dat je per keer betaald. Neem hierover even contact met mij op!

Ik moet meteen betalen als ik me abonneer, klopt dit?
Ja! De eerste keer dien je handmatig met iDEAL of Bancontact te betalen zodat jouw bankgegevens worden opgeslagen voor incasso. Vanaf de volgende editie gaat het voortaan automatisch.

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven voor mijn abonnement?
Dit ligt eraan voor welk abonnement je hebt gekozen en op welke dag je jouw eerste bestelling van het abonnement hebt geplaatst. De kaarten en de journaling abonnementen worden iedere maand geïncasseerd. De snailmail en inpakken abonnementen iedere twee maanden. De incasso vindt plaats op de dag dat jij jouw abonnement hebt aangevraagd. Stel: je vraagt op 5 januari een abonnement aan, dan wordt er 1 á 2 werkdagen na die datum geïncasseerd.

Mijn producten worden uit mijn winkelmand verwijderd als ik een abonnement toe voeg. Hoe kan dit?
Abonnementen en producten zijn helaas niet tegelijkertijd te bestellen. Als je een abonnement wilt, moet je deze apart betalen.

Wat zijn de verzendkosten van de abonnementen?
De verzendkosten zitten bij de prijs inbegrepen. Je betaalt dus niet meer dan wat bij het product staat weergegeven.

Ik wil mijn abonnement stopzetten. Kan dit?
Natuurlijk! Log in op jouw account en ga naar jouw abonnementen. Je kunt hem op ieder moment stopzetten. Mocht je hem weer willen activeren, moet je hem opnieuw bestellen via deze pagina.

Kan ik een editie van een abonnement retourneren?
Als je een abonnement hebt besteld en ontvangen, is het niet mogelijk om deze te retourneren. Deze zijn met zorg samengesteld per editie en er zijn apart inkopen voor gedaan. Uiteraard is het wel mogelijk om jouw abonnement stop te zetten voor de volgende editie (zie vraag hierboven).

Is het verplicht om een account aan te maken bij de aanschaf van een box?
Als je kiest voor één van de abonnementen is het verplicht om een account aan te maken. De reden hiervoor is omdat je jouw abonnement dan kunt beheren door in te loggen.

Ik ben verhuisd. Kan ik een nieuw adres doorgeven voor mijn abonnement?
Uiteraard! Log in op jouw account om jouw adres aan te passen.

Ik heb een nieuw bankrekeningnummer. Hoe kan ik dit wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om binnen jouw huidige abonnement het bankrekeningnummer aan te passen. Zet de huidige op stop zodat je de box opnieuw kunt bestellen via iDEAL of BanContact. De eerste betaling is namelijk benodigd om jouw gegevens toe te voegen aan het systeem van de automatische incasso.

Kan ik de incassodatum wijzigen?
Dit kun je zelf helaas niet beheren, maar ik kan dit wel aanpassen in mijn systeem. Als je dit wilt laten wijzigen, neem dan even contact met mij op. Houd er rekening mee dat de incasso voor de uiterlijke datum voldaan moet zijn om de volgende editie te ontvangen.

Hoeveel spaarpunten krijg ik als een abonnement bestel?
Je krijgt sowieso voor iedere euro een spaarpunt, maar je krijgt nog vijf spaarpunten extra door een abonnement te bestellen.

Wanneer ontvang ik mijn abonnement?
De abonnementen worden in het midden van de volgende maand op de bus gedaan wanneer ze uitkomen. Dit gebeurt vrijwel altijd op een vrijdag.

Wanneer moet ik me uiterlijk abonneren of bestellen om de volgende editie van een abonnement te ontvangen?
Dit is per abonnement verschillend. Kijk bij het desbetreffende abonnement om te zien wanneer jij je uiterlijk aan moet melden.

Welke thema’s hebben de abonnementen?
Deze zijn vooraf bepaald. Kijk bij ieder apart abonnement om de thema’s te bekijken.

Kan ik ook vorige edities van abonnementen bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Ik bestel precies het aantal producten wat ik nodig heb om alle boxen voor die maand te kunnen versturen. Het komt vaak wel voor dat de producten in het assortiment verkrijgbaar zijn, dus je kunt wel om een lijstje vragen (of de video van de editie bekijken).

Klantenservice

+316 28115573
(bereikbaar per telefoon en what's app) anouk@postenpapier.nl
(antwoord binnen 24 uur)

Twitter @PostenPapier Instagram @postenpapier Facebook PostenPapier Pinterest PostenPapier YouTube Post & Papier

De waardering van www.postenpapier.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 280 reviews.

Secured By miniOrange