POST & PAPIER
Gratis verzending vanaf €30
Verzending binnen 48 uur
Papierwaren abonnementen
Sparen voor korting
Gratis cadeauservice

Verrassingsbox

Weet je niet wat je wilt bestellen of kun je niet kiezen? Vind je het leuk om verrast te worden? Kies dan voor een verrassingsbox! Er zijn in totaal vier boxen om uit te kiezen: de kaarten box, de stationery box, de DIY box en de mysterie box. De eerste drie opties zijn abonnementen (inclusief verzendkosten): iedere maand kaarten, iedere twee maanden stationery en ieder kwartaal DIY. De boxen zijn ook eenmalig verkrijgbaar als je het wilt proberen of niet zeker weet of je iedere maand financieel rondkomt. De laatste optie is een aparte eenmalige box die verkrijgbaar is in drie varianten: klein, middel en groot. De boxen zijn verkrijgbaar in Nederland en België. Meer informatie over de boxen staat onder de producten.

Let op! Abonnementen en producten kunnen niet tegelijkertijd aan de winkelmand worden toegevoegd. Kies je voor een eenmalige box? Dan is tegelijkertijd afrekenen met andere producten wel mogelijk. Gratis verzending vanaf €30 wordt in combinatie met eenmalige kaarten, stationery en DIY boxen gedeactiveerd.

Verrassingsbox Nederland

Verrassingsbox België

Veelgestelde vragen

Ik moet meteen betalen als ik me abonneer, klopt dit?
Ja! De eerste keer dien je handmatig met iDEAL of Bancontact te betalen zodat jouw bankgegevens worden opgeslagen voor incasso. Vanaf de volgende editie gaat het voortaan automatisch.

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven voor mijn abonnement?
Dit ligt eraan voor welke box je hebt gekozen en op welke dag je jouw eerste bestelling van het abonnement hebt geplaatst. De kaarten box wordt iedere maand geïncasseerd, de stationery box iedere twee maanden en de DIY box ieder kwartaal. De incasso vindt plaats op de dag dat jij jouw abonnement hebt aangevraagd. Stel: je vraagt op 5 januari een abonnement aan, dan wordt er 1 á 2 werkdagen na die datum geïncasseerd.

Mijn producten worden uit mijn winkelmand verwijderd als ik een abonnement toe voeg. Hoe kan dit?
Abonnementen en producten zijn helaas niet tegelijkertijd te bestellen. Als je een kaarten box, een stationery box of een DIY box abonnement wilt, moet je deze apart betalen. De boxen doen dus niet mee aan gratis verzending boven €30. De mysterie box en de eenmalige kaarten, stationery en DIY boxen zijn gewone product, dus kun je wel bij de rest van jouw bestelling in het winkelmandje doen.

Wat zijn de verzendkosten van de verrassingsbox?
Indien je een abonnement of een eenmalige kaarten, stationery of DIY box hebt besteld, zit deze prijs erbij in. De verzendkosten voor de mysterie boxen worden in de winkelmand berekend.

Is het mogelijk om de verrassingsbox cadeau te doen?
Jazeker! Hiervoor kun je de adresgegevens van de ontvanger bij ‘verzendadres’ tijdens het bestelproces invoeren. Let op! Als je kiest voor een abonnement, houd er dan rekening mee dat er periodiek geld van jouw rekening wordt afgeschreven tenzij je het abonnement stop zet. Je kunt in het geval van een cadeau daarom het beste kiezen voor een eenmalige box.

Ik wil mijn abonnement stopzetten. Kan dit?
Natuurlijk! Log in op jouw account en ga naar jouw abonnementen. Je kunt hem op ieder moment stopzetten en ook op ieder moment weer laten doorlopen.

Is het verplicht om een account aan te maken bij de aanschaf van een box?
Als je kiest voor één van de abonnementen is het verplicht om een account aan te maken. De reden hiervoor is omdat je jouw box dan kunt beheren door in te loggen.

Ik ben verhuisd. Kan ik een nieuw adres doorgeven voor mijn abonnement?
Uiteraard! Log in op jouw account om jouw adres aan te passen.

Ik heb een nieuw bankrekeningnummer. Hoe kan ik dit wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om binnen jouw huidige abonnement het bankrekeningnummer aan te passen. Zet de huidige op stop zodat je de box opnieuw kunt bestellen via iDEAL of één van de andere betaalmogelijkheden. De eerste betaling is namelijk benodigd om jouw gegevens toe te voegen aan het systeem van de automatische incasso.

Kan ik de incassodatum wijzigen?
Dit kun je zelf helaas niet beheren, maar ik kan dit wel aanpassen in mijn systeem. Als je dit wilt laten wijzigen, neem dan even contact met mij op. Houd er rekening mee dat de incasso voor de uiterlijke datum voldaan moet zijn om de volgende editie te ontvangen.

Hoeveel spaarpunten krijg ik al een box bestel?
Je krijgt sowieso voor iedere euro een spaarpunt, maar je krijgt nog vijf spaarpunten extra als cadeau bij het bestellen.

Wanneer ontvang ik mijn verrassingsbox?
Dit is afhankelijk van welke box je bestelt! De kaarten box, de stationery box en de DIY box worden in het midden van de volgende maand op de bus gedaan wanneer ze uitkomen. De mysterie box wordt meteen samengesteld en binnen 48 uur met de post meegegeven.

Wanneer moet ik me uiterlijk abonneren of bestellen om de volgende editie van een kaarten, stationery en/of DIY box te ontvangen?
Dit is per box verschillend. Kijk bij de desbetreffende box om te zien wanneer jij je uiterlijk aan moet melden.

Wanneer komen de verrassingsboxen uit?
De kaarten, stationery en DIY boxen worden in het midden van de volgende maand op de bus gedaan. Bij de kaartenbox is dit iedere maand, bij de stationery box is dit iedere twee maanden en bij de DIY box ieder kwartaal. De mysterie box wordt meteen samengesteld en gaan binnen 48 uur met de post mee.

Welke thema’s hebben de boxen?
Dit is verschillend per keer. Ik houd het graag een verrassing!

Kan ik ook vorige edities van de verrassingsbox met abonnement bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Ik bestel precies het aantal producten wat ik nodig heb om alle boxen voor die maand te kunnen versturen. Het komt vaak wel voor dat de producten in het assortiment verkrijgbaar zijn, dus je kunt wel om een lijstje vragen (of de video van de editie bekijken).

Klantenservice

+316 28115573
(bereikbaar per telefoon en what's app) anouk@postenpapier.nl
(antwoord binnen 24 uur)

Twitter @PostenPapier Instagram @postenpapier Facebook PostenPapier Pinterest PostenPapier YouTube Post & Papier