nu verkrijgbaar: mysterie boxen

[fibosearch]

Veelgestelde vragen

Hoe verzamel ik spaarpunten?

Je verzamelt punten door het plaatsen van een bestelling. Je krijgt een spaarpunt voor iedere euro die je uitgeeft (exclusief verzendkosten). Er zijn ook extra punten te verdienen: 10 punten voor het aanmaken van een account (benodigd voor sparen) 1 punt extra voor iedere €10 die je uitgeeft 5 punten per product beoordeling 5 punten

Lees verder »

Wat houdt het sparen voor korting in?

Bij iedere €1 aan producten die je spendeert in mijn webwinkel (afgerond naar boven), krijg je 1 punt toegekend. Voor iedere 10 punten krijg je €0,10 korting. Vanaf 50 punten is het mogelijk om jouw punten in te wisselen. Let op! Je krijgt alleen punten wanneer je afrekent met jouw account (je moet dus ingelogd

Lees verder »

Kan ik sparen bij Post & Papier?

Jazeker. Verzamel punten als ingelogde klant en wissel ze in voor korting tijdens het afrekenen bij Post & Papier! Al vanaf 50 punten behaal je jouw voordeel: je krijgt minimaal €0,50 korting op jouw volgende bestelling.

Lees verder »

Voordeelsets

Voordelig shoppen: dat wil iedereen wel, toch? Daarom heb ik verschillende voordeelsets voor je klaar staan. Dit zijn onder andere kaartensets, postpapier sets en inpaksets in thema’s en onderwerpen die bij elkaar passen. Door een voordeelset aan te schaffen, krijg je een kleine korting op alle producten.

Lees verder »

Sparen voor korting

Korting is altijd mooi meegenomen, toch? Als je een account bij Post & Papier hebt, spaar je automatisch punten waarmee je korting krijgt op jouw volgende bestelling als je ze inwisselt! Bijvoorbeeld door het plaatsen van een bestelling of productreviews.

Lees verder »

Abonnementen

Vind jij het prettig om iedere maand, zes weken of twee maanden automatisch jouw favoriete producten uit het assortiment van Post & Papier thuisgestuurd te krijgen? Schaf een handig abonnement aan voor kaarten, briefpapier en/of verpakkingsmaterialen!

Lees verder »

Snailmail & Swap box

Vind jij het leuk om verrast te worden? Iedere twee maanden komt er een Snailmail & Swap box uit in een bepaald thema. Het is mogelijk om een abonnement te nemen, maar ook om een losse te bestellen in de voorverkoop tegen een klein meer bedrag.

Lees verder »

Nieuwsbrief

Heb jij je al ingeschreven op de nieuwsbrief van Post & Papier? Als je dit doet, loop je geen aanbiedingen mis en krijg je het laatste nieuws in je mailbox!

Lees verder »

Mysterie bags

Weet jij niet wat je wilt bestellen en word je graag verrast? Ik help je graag een handje door enkele producten voor jou te selecteren! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is het uitzoeken van een mysterie bag. Doordat je de producten of het thema zelf kiest, heb je nooit iets wat je

Lees verder »

Delen voor tegoed

Ben jij bezig geweest met de postartikelen en verpakkingsmaterialen uit de shop? Leuk! Ik zie graag wat je ermee hebt gedaan. Deel jouw creatie daarom op de Instagram feed, plaats de hashtag #postenpapier in de beschrijving en tag @postenpapier in de foto. Ik deel het in mijn stories, maar dat niet alleen: iedere maand verloot

Lees verder »

Inpakservice

Het is momenteel helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de inpakservice. Wil jij een cadeau geven? Enkele producten zijn voor een klein meer bedrag om de kosten van de materialen te dekken in te pakken. Dit bespaart je de moeite om het zelf te doen én je kunt jouw cadeau rechtstreeks naar de

Lees verder »

Goodies

Er gaat geen bestelling de deur uit zonder goodies! De extra papierwaren die bij jouw pakket in zitten, zijn afhankelijk van het bedrag en de producten die je besteld.  Het is dus een verrassing wat je ontvangt. Gouden ticket Ontvang je een zakje met goodies? Dan heb je ook kans op een gouden ticket! Deze

Lees verder »

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dit kan tot het moment dat je bestelling verstuurd is. Dit is zodra je een mailtje hebt gehad over dat jouw bestelling verwerkt is. Stuur me hierover een mail zodat ik het in werking kan stellen. Daarna kom je in het retourproces terecht.

Lees verder »

Is het mogelijk om (een deel van) mijn bestelling te ruilen?

Jazeker, als je dit binnen 14 dagen regelt. Stuur mij een mail met jouw ordernummer, de producten en de reden van retour om mij op de hoogte te stellen. Verstuur het product of de producten vervolgens terug naar onderstaand adres op eigen kosten. Vermeld hierbij het bestelnummer zodat ik weet om welke bestelling het gaat.

Lees verder »

Wat is de herroepingsprocedure?

Wil je één of meerdere producten terugsturen? Stuur mij een mail met jouw bestelnummer, de producten en de reden van retour om mij op de hoogte te stellen. Nadat je van mij een bevestiging hebt gehad, kun je (een deel van) jouw bestelling retourneren. Geef duidelijk aan om welk bestelnummer het gaat en stuur (een

Lees verder »

Hoe lang is mijn bedenktijd voor retourneren?

Je kunt jouw bestelling binnen 14 kalenderdagen zonder opgaaf van reden annuleren. Deze termijn gaat in op het moment dat jij, of een derde die jouw bestelling in ontvangst neemt, de zending ontvangt. Vervolgens dien je de producten of de gehele bestelling in originele staat en verpakking binnen 14 kalenderdagen te retourneren. De kosten hiervan

Lees verder »

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja. Wettelijk heb je 14 dagen tijd om je te bedenken en je bestelling of een deel hiervan te retourneren. Zodra je mij hiervan op de hoogte hebt gesteld, dien je het binnen 14 dagen op eigen kosten terug te sturen. (Een deel van) de betaling wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening zodra

Lees verder »

Wat zijn de kosten van de betaling?

De betalingsmethoden iDEAL, BanContact, SofortBanking en vooraf overmaken / instant payment zijn gratis. Als je afrekent met Klarna achteraf betalen, wordt er €1 + 2,99% van het aankoopbedrag in rekening gebracht. Deze doorberekening is wettelijk toegestaan en benodigd om deze betaalmethode aan te bieden in de webwinkel.

Lees verder »
De waardering van www.postenpapier.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 767 reviews.
Scroll naar boven