Klachtenregeling

Ben je niet 100% tevreden met de geleverde producten of mijn service? Ik zoek graag samen met jou naar een passende oplossing. Klanttevredenheid staat bij Post & Papier namelijk voorop. Zolang de klant niet tevreden is, ben ik dit ook niet. Je kunt jouw klacht met omschrijving en eventuele foto’s van het product het beste mailen naar anouk@postenpapier.nl. Ik neem vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je een klacht en komen we er onverhoopt niet uit? In eerste instantie kun je dan terecht bij Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling. Indien jouw klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je ook terecht de geschillencommissie via het ODR platform.

Contact

Contact

Post & Papier
Van Goghlaan 40
8442 HW Heerenveen
Dit is géén bezoekadres!

E-mail: anouk@postenpapier.nl
Telefoon: +631 3888 3686
WhatsApp: +631 3888 3686
Direct bereikbaar op ma, di ochtend, wo ochtend, do middag en vr ochtend. Daarbuiten duurt het langer voordat ik reageer.

Bedrijfsgegevens

KvK nummer: 52800857
BTW nummer: NL002255673B49

Rekening
256614318 t.n.v. Nouk-san
IBAN: NL84 KNAB 0256 6143 18
BIC: KNABNL2H

De waardering van www.postenpapier.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 631 reviews.