POST & PAPIER

Iedere maand een box vol papierwaren op je deurmat?

Abonneer je op de stationery box!

Houd jij van papierwaren? En vind jij verrassingen leuk? Krijg iedere maand de leukste papierwaren thuisgestuurd met de stationery box van Post & Papier!

Elke maand een feestje op jouw deurmat of in jouw brievenbus. Dat wil jij toch ook? Iedere editie heeft een geheel eigen thema en bevat allerlei verschillende papierwaren rondom post, journalen en inpakken. Bij aanschaf van meerdere edities in één keer krijg je 5%, 10% of 15% korting! Er wordt altijd rond de 25e van de maand geïncasseerd.

Wil jij de box van december met het thema WINTER? Bestel uiterlijk 10 december!

Of sluit een voordeliger abonnement af:

Maandelijks

€17,50

+ verzendkosten

Ieder kwartaal

€52,50
€50

+ verzendkosten

Ieder half jaar

€105
€95

+ verzendkosten

Jaarlijks

€210
€180

+ verzendkosten

Let op! De stationery box en andere producten kunnen niet tegelijkertijd worden afgerekend! Je ontvangt de stationery box vanaf volgende maand. Wil je die van deze maand (ook)? Kijk hieronder.

Editie van november: Kerst!

Nog maar een maand tot kerst! Heb jij er ook zo’n zin in? In de box van deze maand zitten verschillende creatieve spullen om mee te journal of snailmailen én om je cadeaus mooi in te pakken.

Wil jij de stationery box van november ook graag nog scoren? Bestel hem los of schaf tegelijkertijd een abonnement aan! Let op: er is een beperkte oplage beschikbaar. Bij het aanschaffen van de box door middel van de knoppen hieronder betaal je eenmalig (extra) voor de editie van november inclusief verzendkosten. Indien je ook gelijk een abonnement aanschaft, krijg je de volgende box(en) ook thuisgestuurd.


Veelgestelde vragen

Wat houdt de stationery box in?
Je krijgt iedere maand een doos met allerlei papierwaren in een bepaald thema thuisgestuurd zolang jouw abonnement aan staat.

Welke papierwaren krijg ik in een box?
Dit kan van alles zijn. Van kaarten tot notitieblokken, van stickers tot inpakpapier. Alle producten die verkrijgbaar zijn bij Post & Papier, kunnen ook in de stationery box zitten.

Wanneer moet ik me uiterlijk abonneren om de volgende editie te ontvangen?
Om de stationery box van december te ontvangen, dien je jezelf voor 10 december aan te melden.

Wat is het thema van de volgende box?
De thema’s van iedere box liggen niet vast van tevoren. Ik houd echter wel rekening met feestdagen en jaargetijden. Op social media deel ik previews van de volgende editie.

Wat zijn de kosten van een stationery box?
De box kost €17,50 exclusief verzendkosten. Als je jezelf opgeeft voor een kwartaal, een half jaar of een jaar krijg je 5%, 10% of 15% korting op het totaalbedrag die je in één keer betaald bij de eerste betaling. Bestel je de box eenmalig? Dan kost het €19,95.

Wat is de waarde van een box?
Iedere box bevat papierwaren met de waarde van zo’n €20 totaal (exclusief verzendkosten). Met een abonnement krijg je dus korting op de producten bovenop de verrassing!

Wanneer ontvang ik mijn stationery box?
De boxen worden in het midden van de maand verstuurd.

Hoe meld ik me aan voor het stationery box?
Door dit product in je winkelmand te doen en af te rekenen via iDEAL of BanContact. Bestel je jouw box voor de 25e van de maand? Je betaalt €0,01 voor het opgeven van jouw betalingsgegevens. De eerste kosten worden daarna pas rond de 25e van jouw rekening gehaald door middel van incasso. Bestel je jouw box hierna of kies je voor een jaarabonnement? Je betaalt het eerste bedrag meteen door middel van iDEAL of BanContact en daarna wordt het iedere maand rond de 25e geïncasseerd.

Ik kan geen box en producten tegelijkertijd aan mijn winkelmand toevoegen.
Klopt! Dit komt omdat de stationery box apart wordt verzonden, dus er moeten apart kosten hiervoor in rekening worden gebracht. Ook is het voor mij overzichtelijker en krijg jij aparte mails voor jouw stationery box en bestelling.

Ik moet meteen betalen als ik me abonneer, klopt dit?
Ja, als je na de 25e van de maand besteld of voor een jaarabonnement kiest wel! De eerste keer dien je handmatig met iDEAL of Bancontact te betalen zodat jouw bankgegevens worden opgeslagen voor incasso. Als je voor de 25e van de maand besteld, wordt er €0,01 in rekening gebracht voor hetzelfde doeleinde. Vanaf de volgende editie gaat het voortaan automatisch.

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven voor?
Iedere 25e van de maand worden de incasso’s geactiveerd. Het geld wordt uiterlijk 3 werkdagen daarna van je rekening afgeschreven.

Wat zijn de verzendkosten van de abonnementen?
De reguliere verzendkosten van een brievenbuspakje in Nederland worden bij het bedrag opgeteld. Voor het buitenland wordt dit automatisch pakketpost. Indien je meerdere edities besteld, zul je dus ook alle verzendkosten hiervoor vooruit betalen.

Ik wil mijn abonnement stopzetten. Kan dit?
Natuurlijk! Log in op jouw account en ga naar jouw abonnementen. Je kunt hem op ieder moment stopzetten. Mocht je hem weer willen activeren, moet je hem opnieuw bestellen via deze pagina. Eventueel kun je hem ook in de wacht zetten als je een pauze wilt. Indien je meerdere boxen hebt besteld, blijf je deze ontvangen totdat de periode is afgelopen.

Kan ik een stationery box retourneren?
Als je een box hebt besteld en ontvangen, is het niet mogelijk om deze te retourneren. Deze zijn met zorg samengesteld per editie en er zijn apart inkopen voor gedaan. Uiteraard is het wel mogelijk om jouw abonnement stop te zetten voor de volgende editie.

Is het verplicht om een account aan te maken of te hebben bij de aanschaf van een box?
Ja, het is verplicht om een account aan te maken of te hebben. De reden hiervoor is omdat je jouw abonnement dan kunt beheren door in te loggen.

Ik ben verhuisd. Kan ik een nieuw adres doorgeven voor mijn abonnement?
Uiteraard! Log in op jouw account om jouw adres aan te passen.

Ik heb een nieuw bankrekeningnummer. Hoe kan ik dit wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om binnen jouw huidige abonnement het bankrekeningnummer aan te passen. Zet de huidige op stop zodat je de box opnieuw kunt bestellen via iDEAL of BanContact. De eerste betaling is namelijk benodigd om jouw gegevens toe te voegen aan het systeem van de automatische incasso.

Kan ik de incassodatum wijzigen?
Dit is helaas niet mogelijk. Om de betaling voor de volgende box op tijd binnen te hebben, heb ik de incassodatum vastgesteld op de 25e. Alleen bij het jaarlijkse abonnement geldt de eerste besteldatum.

Hoeveel spaarpunten krijg ik als een abonnement bestel?
Je krijgt sowieso voor iedere euro een spaarpunt, maar je krijgt nog vijf spaarpunten extra door een abonnement te bestellen.

Kan ik ook vorige edities van abonnementen bestellen?
Alleen de editie van de huidige maand zolang de voorraad strekt. Het komt echter vaak wel voor dat de producten in het assortiment verkrijgbaar zijn. Bekijk hiervoor de unboxing video van de desbetreffende editie.

Klantenservice

Vragen over je bestelling? Mail me! Voor overige vragen kun je me bereiken via mail, whatsapp, telefonisch en social media.
anouk@postenpapier.nl
0638883686 WhatsApp

Instagram @postenpapier Facebook PostenPapier Pinterest PostenPapier YouTube Post & Papier

De waardering van www.postenpapier.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 473 reviews.